התחברות
הרשמה
אני לא באה היום לבית ספר/ אני לא אבוא היום לבית ספר?
26 באוקטובר 2021, 07:01
בית ספר
4 תשובות
2
R
Rapid
גם אני
f
frish
אבוא
במבה 4
מזה משנה
עדיף את השני
ל
לֹא הַנְּסִיכָה שֶׁלְּךָ
באותו הנושא:
אתם חושבים שאם אני לא אבוא היום לבית ספר (זה היום הראשון)
זה מביך לדעתם אם אני אבוא היום עם אותו הגינס שבאתי איתו ביום שישי לבית הספר?
נראה לכם שאמא שלי תקלוט אם אני לא אבוא היום לבית ספר?
זה מוזר אם אני אבוא ביום ראשון לבית ספר עם אותו ג'ינס שבאתי איתו ביום שישי?
כמה מוזר זה יהיה אם אני אבוא לבית ספר עם מגפיים היום?
זה ממה גרוע אם לא אבוא היום לבית ספר?
אם אני אבוא היום לבית ספר עם מכנס קצר יהיה לי קר?
אם אני אבוא היום בלי חולצת בית ספר יגידו לי משעו?
אומרים אני לא אגיע היום לבית ספר או אני לא אבוא היום לבית ספר?
אם אני אבוא עם קלמר שנראה כמו דג ריאליסטי ליום הראשון בבית ספר חדש
זה יראה מוזר אם אני אבוא היום עם גינס שבאתי איתו ביום חמישי לבית ספר? תגידו את האמת