5 תשובות
אני שלמדתי שנה שעברה בכיתה י זה השתנה בין 6 ל8 שעות אבל תלוי ביום
ממה שראיתי 8-7 שעות חוץ מיום שישי שהוא קצר
יום ראשון 8
יום שני 8 ( עד שעה תשיעית אבל מתחילים שעה שנייה)
יום שלישי 7
יום רביעי 5
יום חמישי 5
יום שישי 4
ואני במגמת ביוטכנולוגיה
שואל השאלה:
למה רק אצלי זה חרא
אנונימית
כשאני הייתי בי' אז ראשון שני 8 שעות, שלישי 4 שעות + פעילות, רביעי 8 שעות (10 שעות לתלמידי מחשבים) וחמישי 8 שעות (10 שעות לתלמידי ביולוגיה פיזיקה)