18 תשובות
מיטב
מיטב
ותגיעי לשם, את לא יכולה להחליט על דעת עצמך שאת לא מתגייסת אלא אם כן יש לך בעיות שמצדיקות.
ותגיעי לשם, את לא יכולה להחליט על דעת עצמך שאת לא מתגייסת אלא אם כן יש לך בעיות שמצדיקות.
להתקשר למיטב ולהודיע להם ואולי תקבע פגישה
את החלטת שאת לא מתגייסת כל עוד אין לך פטןר את כן מתגייסת
אנונימי
אולי היא דתייה ויש לה פטור^
שואל השאלה:
אני לא דתייה פשוט אבא שלי מעדיף שאני לא אתגייס
אני לא דתייה פשוט אבא שלי מעדיף שאני לא אתגייס
אנונימית
יש חוק במדינה ואת מחוייבת גיוס
שואל השאלה:
אני חושבת שהבנתי את זה כבר
אני חושבת שהבנתי את זה כבר
אנונימית
תלכי בכל מקרה, לחברה שלי יש פטור והיא הגיעה לצו הראשון וקיבלה את הפטור
אם זה נראה לך ממש מיותר תתקשרי למיטב ותסבירי את המצב, הם כבר יגידו לך מה לעשות ואם בכל זאת את צריכה להגיע
אם זה נראה לך ממש מיותר תתקשרי למיטב ותסבירי את המצב, הם כבר יגידו לך מה לעשות ואם בכל זאת את צריכה להגיע
שואל השאלה:
אני לא חייבת להתגייס ואני לא אכנס לכלא אם יש לי סיבה מוצדקת חוץ מזה זו לא הייתה השאלה שלי
אני לא חייבת להתגייס ואני לא אכנס לכלא אם יש לי סיבה מוצדקת חוץ מזה זו לא הייתה השאלה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
זה די מוצדק כי הרבה בנות לא מתגייסות בגלל שהאבא לא מרשה ככה זה בעדה שלי והתקשרתי והם קיבלו את זה אז אני אגיד שוב - מוצדק
זה די מוצדק כי הרבה בנות לא מתגייסות בגלל שהאבא לא מרשה ככה זה בעדה שלי והתקשרתי והם קיבלו את זה אז אני אגיד שוב - מוצדק
אנונימית
שואל השאלה:
גיליתי כבר, דיברתי איתם בטלפון והם אמרו לי שאני צריכה אישור מבת הדין אז אני פשוט אלך לשם ואבקש אישור זה לא כזה סיפור
וגם הנשים במשפחה שלי לא התגייסו אז זה כן מוצדק
גיליתי כבר, דיברתי איתם בטלפון והם אמרו לי שאני צריכה אישור מבת הדין אז אני פשוט אלך לשם ואבקש אישור זה לא כזה סיפור
וגם הנשים במשפחה שלי לא התגייסו אז זה כן מוצדק
אנונימית
שואל השאלה:
למה עדיף? אני יכולה לפתור את זה גם בלי ללכת פשוט אמרו לי ללכת לבית הדין ולשלוח להם דרך האתר מתגייסים את הטופס
למה עדיף? אני יכולה לפתור את זה גם בלי ללכת פשוט אמרו לי ללכת לבית הדין ולשלוח להם דרך האתר מתגייסים את הטופס
אנונימית
איזה עדה את?
אישור מבית הדין זה לא לדתיות?
אישור מבית הדין זה לא לדתיות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני קווקזית מהאמא וגרוזינית מהאבא וכן גם אני שאלתי את זו שעזרה לי בטלפון ממיטב אם בית הדין זה לא רק לדתיות והיא אמרה לי שלא אבל אני לא ממש בטוחה כי כמה אנשים אמרו לי שזה רק לדתיות
אני קווקזית מהאמא וגרוזינית מהאבא וכן גם אני שאלתי את זו שעזרה לי בטלפון ממיטב אם בית הדין זה לא רק לדתיות והיא אמרה לי שלא אבל אני לא ממש בטוחה כי כמה אנשים אמרו לי שזה רק לדתיות
אנונימית
אם את באמת לא רוצה להתגייס את יכולה לברוח מהארץ בגדול אבל זה צעד קיצוני
אנונימי
שואל השאלה:
תמיד אהבתי קיצוניות
תמיד אהבתי קיצוניות
אנונימית
למה זה רלוונטי^
באותו הנושא: