7 תשובות
יאפ זה בסדר לגמרי
בסדר גמור
זה בסדר גמור וזה עדיף מאשר לנסוע כל פעם באוטבוס
מצוין
בסדר גמור
זה מעולה עדיף כמה שיותר מוקדם
אחי זה מטורף חלום שלי להוציא רישיון כזה מוקדם
באותו הנושא: