8 תשובות
לא
אנונימית
זה בסדר, בהצלחה.
לא
יש אצלי בשכבה ילדים שעדיין לא 17 ויש להם
אנונימית
יש אצלי שהם 17 ועם רישיון
אז לא לא מוקדם
לא, הוצאתי ב16 ו 9 חודשים