התחברות
הרשמה
הגיוני שהיה לי קורונה בשבת ואני עדיין לא מרגישה 100% וחסרת תאבון?
31 באוגוסט 2023, 16:39
קורונה
מחלות
וירוסים
2 תשובות
כן
(
((:Try me
כן.. לאט לאט בעזרת ה' יעבור :)
א
אלקסה
באותו הנושא:
הגיוני שהייתי ליד מיליון חולי קורונה ואני עדיין שלילית?
מכירה מישהי שהתחסנה ב3 חיסוני קורונה ועכשיו היא חולת קורונה *קשה* איך זה הגיוני?
הגיוני שהיה לי קורונה ליומיים?
הגיוני שהייתי עם קורונה לפני כחודש אבל לא קיבלתי תו ירוק?
הגיוני שהייתי חולת קורונה שבוע ואני עדיין לא מרגישה טוב ויצאתי שלילית בבדיקת קורונה? אני מרגישה שאני לא 100% עדיין
הגיוני שאחרי קורונה המחזור כבר לא סדיר למרות שהיה סדיר כבר שנים?
הגיוני שכל בדיקת קורונה יוצאת לי שלילית אבל אני ממש עם מלא תסמינים של קורונה ?
האם זה הגיוני ששבוע אחרי שהיה לי קורונה אני רצא חיובית שוב בבדיקת בית?
הגיוני שהייתי ליד חולה קורונה ביום שני ולא קיבלתי הודעה על בידוד?
לכל החולי קורונה כרגע או לכל מי שהיה לו קורונה שיכנס
הגיוני שאין לי חוש טעם ויש לי את כל התסמינים של קורונה ואני לא חולת קורונה.