8 תשובות
בטח זה כולה שפעת...
אנונימית
איזה בדיקה עשית? כדאי שתעשי pcr
עשית בדיקות ביתיות?
הן לא אמינות במיוחד
אם את ממש חוששת תעשי pcr
שואל השאלה:
עשיתי ביתית כזאת
אנונימית
לא נראה לי
לא
כנראה שעשית את הבדיקה הביתית כשהיית ביום השלישי/רביעי של המחלה ואז את חושבת שזה נגמר אחרי יומיים
אבל זה בלתי אפשרי, לגוף לוקח כמה ימים לפתח נוגדנים ולהילחם בנגיף ויומיים זה לא מספיק בכלל
שואל השאלה:
אבל יום לפני שיצאתי חיובית פעם ראשונה עשיתי בדיקה ויצאתי שלילית
אנונימית
כי הבדיקות האלה זה חארטה
הן לא מזהות באמת 100%
אח שלי יצא שלילי בשלוש בדיקות ביום שבת והיינו כל היום בבית ויום אחרי יצא חיובי, וכולנו שליליים
המחלה הייתה אצלו וכנראה שגם אצלך בגוף גם כשיצאת שלילית, הבדיקה פשוט לא זיהתה את זה