76 תשובות
די כבר
כולם יודעים מה יהיו התשובות
תצאי עם מי שאת רוצה מה אכפת לך מה דעתם של אנשים זרים בסטיפס
-T-
מוזר מאוד, טווח גילאים לא מתאים
זה באמת מוזר כי שניכם נמצאים במקומות שונים בחיים שלכם והיו אנשים שירימו גבה אבל אם הוא עושה לך טוב וטוב לך איתו פשוט תקשיבי ללב שלך אבל וואו אחותי
אחותי זה ילד. תעזבי אותו בשקט
אנונימית
wtf button
מעיין כבר לא אהובה
היא בת 21 הבן הוא הבן 16
^אני כן חושבת שזה הבדל גילאים גדול מהרגיל אבל אם טוב להם ביחד אז שיהנו ובהצלחה להם
לא אני הבנתי פשוט חשבת שהיא היותר קטנה כאילו
אהה שיט אז פחןת מתאים לדעתי
בנות 14 בנות 15בנות 16 מה זה משנה מה זה משנה אם הם שמרו את זה בסוד
דעתי היא שאת פדופילית מסכנה
לדעתי עכשיו זה פחות מתאים אבל כשהוא יהיה בן 18 זה בסדר
התחילו איתי בגיל הזה חיילות משום מה
אני לא רציתי כי הרגיש לי מוגזם
אז לא יודע
אולי עדיף שלא?
גבולי מאוד...
כלא
זה חוקי, אך לא הגיוני.
דיי תשבעי
זה נורא
אם זה משהו שבאמת את רואה כמשהו טוב שיכול להתפתח, הייתי ממליץ לך לחכות שהוא יהיה בן 18.
נטו כדי להרגיש בנוח חיצונית להיות איתו בזוגיות,
כי הסנקציות בחברה היום יכולות להיות לא משהו בכלל בנוגע לאישה שיוצאת עם מישהו שנחשב קטין..
כי בתכלס הכי חשוב שלא תצטרכי להרגיש רע על זה, ולהסתיר את זה. וזה גם יכול לגרום לך לאיזשהו ריחוק חברתי בסופו של דבר כשתקבלי ביקורות על זה.
אני יכול להעיד על עצמי שאני בן 19 בקרוב, ואין לי שום בעיה לצאת עם גברים בגיל 25..
לא מה את פדופילית?!
עוד שנתיים כשהוא יהיה בן 18 זה יהיה בסדר, כרגע זה פשוט לא הכי חוקי
לא חוקי
לא.
אנונימית
וואט ראיתי את זה הפוך- שאת בת 16 והוא בן 21
טוב נו נלך לעשות משקפיים
אנונימית
ספאם עלוב,
עשו את זה המון פעמים כבר
חברה שלי ההבדל בין ההורים של הפרש של 10 שנים לדעתי אין בעיה עם אתם באמת אוהבים אחד תשני אין בעיה
לפי דעתי זה ממש לא בסדר, לפחות תחכי שהוא יהיה יותר גדול
הייתי אומר תצאו אבל תנסו לא להיות סופר רציניים
אנונימי
לא חוקי לדעתו
תחתכי את הקשר הזה כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
מעריכה את התגובות, בעיקר את הרציניות והמכבדות וגם את הפחות. אני מבינה לגמרי את בעייתיות מאד נמנעתי מלהכנס לזה אבל הילדון לא ויתר לי ואני כבר לא יכולה להתווכח עם מה שאני מרגישה. באסה שהדרכים שלנו הצטלבו עכשיו ולא עוד כמה שנים כשלהפרש בנינו כבר אין משמעות.
אנונימית
אני לא אגיד לך שזה לא ממש מתאים כי את לא תקשיבי...
אני כן אגיד לך שתשמרי על עצמך, על העקרונות שלך ובעיקר תשימי לב שהוא לא מחפש פה משהו מעבר שלא מתאים שיקרה ביניכם...
אני אומרת לך את זה כי כבר היו מקרים מעולם. תשימי לב טוב טוב שלא תיהיי מנוצלת.
אנונימית
לדעתי כדי לכם לחכות אולי לפחות שנה ואז.
וההורים שלו בכלל מסכימים שתהיו ביחד?
מאוד יכול להיות שהוא לא שואל אותם אבל נראה לי שאת כן צריכה.
הוא עוד לא התחיל בגרויות ואת בצבא זה דיי מוזר, זה באמת פחות מתאים.
אפילו בלי קשר לבגרות שלו שאני לא בטוחה שהיא כמו שלך אפילו רק בגלל הגיל
אנונימית
תפסיקו לעשות את זה נורמאלי כי אם זה היה הפוך הייתם אומרים שזה לא גילאים שעובדים ושכל אחד רוצה משהו שונה
אז למה עכשיו כשזה הבחורה שגדולה זה בסדר?
די כבר
דעתי זה שזה פדופיליה והיא עומדת להיכנס לכלא
וואלה מבטיח לך שאני וחבר שלי עכשיו מקנאים בילד הזה, וכל הסוטים שיחשבו שזה מסיבות מיניות, תסתמו את הפה.
וואלה תשמעי אתם במקומות ממש שונים בחיים וזאת חתיכת בעיה אבל אם את יודעת איך לסדר את זה ואיפה לשים גבולות, זה יכול לעבוד איכשהו
זה לא גילאים שיעבוד בדרך כלל וזאת בעיה כי אתם במקומות שונים לחלוטין, את סיימת השירות הלאומי שלך והוא מתחיל אותו עוד שנתיים, כשאת כבר תהי בעבודה רצינית אחרי תואר, הוא יעשה טיול אחרי צבא
double it and give it to the next person
מעפן
מה את חושבת על 13 ו18?

אותם הפרשים
גם לא חוקי וגם מגעיל
פחות מתאים
די עם הספאם ולשאלה זה פדופילי
אנונימי
בת 16 ובן 11
ממש לא!
לדעתי לא מתאים.
את בת 21 תמצאי מישהו בגילך יפדופילית
זה כמו שאני אצא עם מי שאני עושה עליו בייביסיטר
זה חוקי וזאת לא פדופיליה, אבל זה מאוד גבולי לדעתי. אם אתם מרגישים טוב ונהנים אז לכו על זה. ומה אתם משווים ל13 ו18? 16 ו21 הרבה יותר דומים מ13 ו18 שאחה עולמות אחרים לגמרי
אני חושבת שיש סיכוי אבל עוד לא בגיל הזה טכנית זה לא חוקי מערכת יחסית כזאת אבל כשתגדלי ותהיי בגיל חוקי אין בעיה כרגע יש הפרש גילאים מנטלי ופיזי שמשפיע
אבל אני לא חושבת שהפרש הגילאים הזה משנה נגיד ההורים שלי בהפרש של חמש שנים הבדל
תתעלמי מכל התגובות של האנשים המפגרים והמטומטמים פה, הם לא מבינים שום דבר מהחיים שלהם.
אני מדבר איתך מניסיון, אם זה מרגיש לך נכון תתני לזה הזדמנות, זה יכול להיות הדבר הכי טוב שקרה לך בחיים. תוותרי על מישהו שאת *אוהבת* בגלל גיל?
אולי אתם במקומות שונים בחיים כרגע אבל אתם לא רחוקים ובקרוב המקומות שלכם בחיים יהיו מאוד דומים. תלכי על זה.
מוזמנת להתייעץ בפרטי

כל מי ששם מינוס יכול ללכת להזדיין
וואי מחריד
ברצינות מה יש למישהי בת 21 לעשות עם מישהו בן 16?? גם ככה בנות יותר בוגרות מבנים, אז לצאת עם מישהו שקטן ממך בשנים שזה משמעותי? לא מומלץ.
דרך אגב לתגובות שטוענות שזה פדופיליה זה לא נכון כי גיל ההסכמה הוא גיל 16 מוזמנים לבדוק. אבל בהחלט קצת תמוה. הפוך אולי זה היה תופס כי בנות יוצאות עם גברים שמבוגרים מהן, למרות שבהחלט עדיף להמתין קצת לגדול גם במקרה הזה. הפרש של 5 שנים בגיל 18 הוא פחות משמעותי מבחינת פערים.
מ"מ לא נראית כזה להיט, האמת אני כבן 25 ויש לי מישהו שאנחנו מכירים שהוא 17. הוא אחלה באמת אבל הקשר ככה ככה כי זה נקודות שונים בחיים וזה פשוט מעט שונה
עזבי מה חושבים אם את והוא מתאימים והכל נחמד מה אכפת לך מה חושב מישהו אחר
בטח שזה פדופיליה ^ תנשום
זאת לא פדופיליה אם היא מרגישה שהוא מבוגר כי פדופיליה זה למי שצעיר
לדעתי אין בעיה בזה כל עוד לא פוגעים אחד בשני
לא מתאים. זה חוקי אמנם, אבל בעיניי בשלב שכל אחד מכם נמצא בו זה לא מתאים.
ההפרש סבבה, הגילאים לא.
זה ילד!!!!! תעזבי אותו הוא אפילו לא התחיל בגרויות ואת כבר מסיימת צבא יש מספיק גברים בגיל שלך שפנויים לא חייב לחפש בתיכון בית-ספר . אני מבינה שאת מוצאת בו משהו שלא מצאת בגברים אחרים אבל כנראה שלא חיפשת והכרת מספיק. אתם בשלבים שונים לגמרי בחיים והוא לא הגיע לבגרות בשלה מספיק בשביל להבין מה הוא עושה ולפני שיבואו אליי בטענות אני אומרת את זה גם הפוך כשזה בן 21 ובת 16 אין לגילאים האלה מה לחפש אחד בשנייה זה נטו ניצול.
חכו שהוא יהיה 17/18
הכי אמיתי כבן
בגיל הזה (שלו) לפי מה דאני יודע בנים לא באמת רוצים זוגיות עם מישהי שגדולה מהם יותר משנה אלא אם זה בשביל סגס שיוכלו לומר שהם עשו עם מישהי שגדולה מהם...

אבל אני לא מכיר אותו אז אני לא יודע באמת מה הוא חושב, בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה
דעתי הכנה היא שחאלס כבר להשתמש בטריק הנואש הזה כדי להגיע לחמות
לא מתאים בכלל
ברה אתת 21 הוא 16
זה כאילו הזוי כן? בגיל הזה של ה16 אין באמת
רצינות לרוב כי זה הדור שלנו
ב20+ כבר אין משחקים והכל רציני לרוב
אני אומרת שכדי לך לחפש מישהו בגיל שלך
אומיגאד זה הפוך אני ראיתי שאת בת 16 הוא בן 21 לאלאלא לא מתאים
חחח חיים שלי איך אפשר להימשך ?? הוא תינוק
אולי כשהןא יהיה בן 18 כי עכשיו זה פדופיליה
תמצאי גבר בגיל שלך למה שתצאי עם ילד
אני יכולה להבין אותו אבל את?
גם אם זה מרגיש לך טוב אני חושבת שעכשיו זה פחות מתאים ויש סיכוי שתתחרטי
בכלל לא
נורא
שואל השאלה:
כל הגברים שיצאתי איתם הם בני גילי עד גיל 30. הוא בחור מיוחד וניסיתי לעצום את העיניים שלי מולו במשך הרבה זמן עד שנכנעתי ופקחתי אותן וראיתי מי הוא ונפלתי ברגשות שלי. יכולה למצוא עוד אלף אחרים זה לא שאני רוצה אותו כי אין לי ברירות. ואני יודעת שאותו הדבר נכון לגביו הפוך. מעריכה את כל הדעות. תודה!
אנונימית
זה בכלל חוקי ?
אנונימית
שואל השאלה:
היחידה שהוטרלה פה זו אני כי הוא סיפר לי עכשיו שהוא שיקר ושהוא בכלל בן 15 (: סיפור אהבה שנוגד את חוקי הגיל כבר לא יהיה פה, למודאגים.
אנונימית
שאת סוטת מין ופדופילית וצריכה עזרה רצינית
למה כולם לוקחים אותה כמנוצלת?!,!,!,!??!??!? הוא בן 16 לפני שלוש שנים היה בן 13 והיא בת 18 זה לא אנושי וזה פדופילי ברמות הוא בקושי התחיל את חייו, אין לו רישיונות נהיגה, אין לו בגרויות, הוא עדיין בתיכון וילד הוא מסכן וסליחה אבל מעניין איך את מרגישה תפגשי פסיכולוג תלכי להגיד את זה לאמא שלך מעניין מה היא תגיד או שלכתוב את זה לאתר מלא בני 16 שהיו מתים שבת 21 תתחיל איתם זה יותר נורמלי מביך באמת מביך את יודעת מה בדיוק את עושה ויש סיבה למה כתבת את זה פה במקום להתייעץ עם הורים או חברות ושאת ככה מרגישה מוזר כי את יודעת שזה לא נורמלי וזה לא בנאדם נורמלי מתנהג ככה.