13 תשובות
סבבה
לא הטעם שלי בכלל
לא הייתי לובשת
כבר אין קורונה זה לא יפה
לא התחברתי
לדעתי לא יפה זה ממש ילדותי
ממש יפה לדעתי
לא כזה התחברתי כי אני לא אוהב סגנון של טאי דאי אבל הבגד עצמו נראה נחמד
לא משהו משנה בת כמה את
כן אם את בת 9 זה סבבה
מזעזע
לדעתי זה נראה כמו פיג'מה
מזעזע
באותו הנושא: