14 תשובות
שונא אותם
אנונימי
כי הם איכ
נכון אחי הם מגעילים
אנונימי
מצער. צודק.
צודק אין סיבה שדעה של עשר או עשרים חרדים באמת תיהיה הדעה שלי ושאפשר לקבוע מה אני ומי אני ומה אני עושה בחיים לפני הכול אנחנו בני אדם
הם לא שונים. גם לא החילונים הנשים הערבים. אנחנו עדיין בני אדם למרות שאת חלק זה יכול להפתיע
זה בגלל התשקורת שמסיתה
כי נכון שהרבה חרדים הולכים לצבא אבל הרוב הגדול יושב ולומד תורה, אז קצת קשה לאנשים לא להכליל בעיקר בגלל שבדרך כלל לחילונים זה מרגיש שהחרדים כל הזמן מנצלים אותם
כנראה לא פגשו בן אדם חרדי בחיים שלהם
אני אומר את מה שאמרתי בשאלה אחרת הבעיה בחרדים זה המנהיגים שלהם ומי שיושב בכנסת בשמם. הם מנצלים אותם גורמים להם ללדת בקצב מטורף ומקבלים המון כח מהקולות שלהם. וזה לא שאכפת להם מהחרדים לא ולא הם משנים את הפירושים בתנך כדי שהם ימשיכו להצביע להם ועובדה שהרבה מהיוצאים בשאלה לא יצאו לגמרי מהדת רק מהמגזר החרדי
הרבה שנים של מפום בתקשורת שחרדים האיכס ופויה
עושים את מה שמצווה הטלוויזיה - לשנוא את השם והדת
לא קומפס, אידיוט רע.
ולשאלה לא אוהבים שהרבה מהם רק קוראים ספר כל היום
כמה עובדות:
אחוז גבוה של נשים חרדיות עובדות.
אחוז הגברים העובדים עולה ועולה.
תקציב המדינה לאברך בחודש: בין 900-1100 ש"ח.