14 תשובות
את האמת שזה באמת בושה כל השנאה הזאת אני באמת אוהבת את כל האנשים האלה שבחרו להתפרסם הל עושים טוב על לבבות ואנשים סתם שונאים אותם כי זה קל
אנונימית
אמאלה
שואל השאלה:
^^ צודקת מאוד!!
^^ צודקת מאוד!!
לא מכיר אותם
אבל נכתב ''לא נחרבה ירושלים עד שנחלקה ל24 כתות''
וכן ''כל דור שלא נבנה בימיו כאילו נחרב בימיו'' ודוגרי מגיע לנו שיחרב לנו בית המקדש עם המצב של הדור
אבל נכתב ''לא נחרבה ירושלים עד שנחלקה ל24 כתות''
וכן ''כל דור שלא נבנה בימיו כאילו נחרב בימיו'' ודוגרי מגיע לנו שיחרב לנו בית המקדש עם המצב של הדור
לא לא זה מגיע להם היום כל אחד ניהיה מפורסם כי הוא מפגר, לדעתך זה לגיטימי לשיר ירושלים של זהב ולעשות ריקוד בטיקטוק?
שואל השאלה:
^
אבל ככה להשפיל אותם בצורה כזאת ברוטאלית וקשה לצפייה??
^
אבל ככה להשפיל אותם בצורה כזאת ברוטאלית וקשה לצפייה??
שואל השאלה:
^^^
אז בשביל מה הביאו פרות אדומות
^^^
אז בשביל מה הביאו פרות אדומות
כן זה לא פגיעה זו האמת, חוץ מזה הקללות האלו רק מקדמים אותם יותר הם רוצים את זה
בסך הכל הם בחרו להיות מפורסמים ולשמח אנשים ולא מגיע להם כל השנאה הזאת גם אם הם עשו דברים לא נכונים
אנונימית
שואל השאלה:
^^ זאת ההזדמנות שלך לשמוע את "דרמטית" ביוטיוב!
^^ זאת ההזדמנות שלך לשמוע את "דרמטית" ביוטיוב!
שואל השאלה:
אנונימית יא מלכה!!!
אנונימית יא מלכה!!!
צודקת.
אבל אני לא הבנתי משהו, באמת לא בקטע של לרדת עליהם.
אם זה היה עכשיו נערה בת 15 וגבר בן 30 כולם היו עושים באלגן וקוראים לו פדופיל וכו...
אבל שזה בן 15 ובת 30 כולם.. שותקים. כלום. להפך מעריצים אותם!! מישהו יכול להסביר לי למה?
אבל אני לא הבנתי משהו, באמת לא בקטע של לרדת עליהם.
אם זה היה עכשיו נערה בת 15 וגבר בן 30 כולם היו עושים באלגן וקוראים לו פדופיל וכו...
אבל שזה בן 15 ובת 30 כולם.. שותקים. כלום. להפך מעריצים אותם!! מישהו יכול להסביר לי למה?
זה בדיוק מה שאמרתיי^
אם זה היה הפוך כולם היו משתגעים
אבל ככה לאף אחד לא אכפת
אם זה היה הפוך כולם היו משתגעים
אבל ככה לאף אחד לא אכפת
אנונימית איזה אנשים הם מנסים לשמח -.-
הם פשוט מנסים להרוויח כמה שיותר פרסום ולייקים
הם פשוט מנסים להרוויח כמה שיותר פרסום ולייקים