התחברות
הרשמה
מישהו שיש לו החסרת פעימה(מחלת לב)
31 באוגוסט 2023, 00:04
מחלות
פעימות לב
לב
לחץ
סימפטומים
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מישהו ער או שאני החסרת חיים היחידה?
מישהו ער או שאני החסרת חיים היחידה?
תקשיבו בזמן האחרון יש לי החסרת פעימה בלב(הרגשה שהלב מפסיק לעבוד לשנייה) ואני מפחד ועשיתי אק"ג והכול יצא תקין(אני בן 14)
קראתי באינטרנט שיש לי החסרת פעימה זה שהלב מדלג על פעימת לב אחת בתוך הקצב לב מישהו יודע על זה משהו?
הייתה לי החסרת פעימה חזקה, ואני מפחד שיהיה לי משהו שאני אמות או משהו החסרת פעימה חזקה שאחריה כמה חלשות
הלכתי לרופא כי היה לי החסרת פעימה ועשיתי אק"ג והיה תקין מעולה אבל זה ממשיך (גיל 14) למישהו זה קרה?
הייתי במכון כושר היום, עשיתי חזרה של פולי וזה היה לי קשה, ובאמצע הסט הייתה לי החסרת פעימה( הרגשה שהלב מפסיק לעבוד לשנייה
מספר פעימות הלב התקין - 72 פעימות בדקה זה טוב?
מישהו מכיר ויודע מה הפירוש של המשפט:"כשליבי מחסיר פעימה, אני מחסיר פעימה מליבי, על הפעימה שכבר החברתי ועל הפעימה שעוד אחסיר"?
הייתה לכם החסרת פעימה? אני חווה המון והייתי אמל רופא וזה לא מזיק אבל זה סתם מציק ותחושה פחד יש למישהו איכשהו דרך לעזור?
איזה מחלות ללב יש לילדים אחרי שעשו אקו לב ואקג? אני בלחץ כי יש לי צדי פעם כאבים בחזה והחסרות פעימה ומפחד שאני אמות