תשובה אחת
הכאבים יכולים להיות כי נתפס לך שריר מהלחץ. הרבה פעמים דברים כאלה קורים תראה שברגע שאתה לא חושב על זה אין כאב. אם עשית את הבדיקות אז זה כנראה סתם בראש. אם אתה לא מצליח להיפטר מזה תלך לפסיכולוג או למטפל רגשי אחר כנראה זה משהו עמוק
באותו הנושא: