7 תשובות
להרבה מאוד אנשים יש קקה זכרונות מהתיכון... אז?
לא תמיד יש זכרונות טובים רק... וזה בסדר!
לא תמיד יש זכרונות טובים רק... וזה בסדר!
גם אצלי ככה, אין מה לעשות תם זמננו אולי נהנה יותר בגלגול הבא. יכול להיות אחרי הבית ספר יהיה משהו טוב
אנונימי
שואל השאלה:
חשבתי שאני אהנה מהתקופה הזאת אבל עם האנשים האלה אי אפשר להנות. זה רק ערסים וצ'אחלות ואני פשוט לא מתחברת,באסה
חשבתי שאני אהנה מהתקופה הזאת אבל עם האנשים האלה אי אפשר להנות. זה רק ערסים וצ'אחלות ואני פשוט לא מתחברת,באסה
אנונימית
בשביל להנות לא צריך אנשים...
בנוסף, אני חושבת שבמהלך השנה את תתחברי לעוד אנשים
בנוסף, אני חושבת שבמהלך השנה את תתחברי לעוד אנשים
שואל השאלה:
תודה^
תודה^
אנונימית
^^^אצלי אין אפילו ערסים וצאחלות, יש אצלי רק ליצנים שמשחקים אותה בוגרים אבל הם נראים כמו ילדים בגן (אני בי"ב וזה עדיין ככה) אז לא היה אפילו אקשן ב6 שנים האלה
אנונימי
שואל השאלה:
יואו זה כזה מבאס
יואו זה כזה מבאס
אנונימית
באותו הנושא: