7 תשובות
את לא אמורה לדעת את השמות של כולם זה לא יסודי
זה ישאר אני בכיתה ט אנחנו לא אמורים להכיר את כולם זה גם בדרך כלל ככה שאת לא בקשר עם אנשים מחוץ ורק עם הכיתה שלך
נע גם השכבה שלי לא מגובשת שלא נדבר על הכיתה אבל יכול להיות שב- י בגלל שמתערבבים אז כן יהיה איזה שינוי
אני לא מכירה רבע מהשכבה ואנחנו 200+ ילדים.
אני מכירה מהשכבה רק חברות שלא איתי בכיתה..
אני מכירה מהשכבה רק חברות שלא איתי בכיתה..
אני יודע פחות ואני 3 שנים וזה אותם ילדים
גם אני עליתי לכיתה ז , אני לא מכירה את החצי השני של הכיתה אבל יש לי עוד 3 שנים איתם , בטוח שנצליח להכיר פשוט וקח קצת זמן עם כל הקורונה וזה...
יאו אני בח' עירבבו לנו תכיתות ואני לא מכירה שמות של רוב מי שאיתי בקפסולה שלא לדבר על הכיתה אפילו
באותו הנושא: