17 תשובות
איזה באסה
הפחד הכי גדול שלי זה לבכות מתי שאני לא צריך לבכות
מה מפחיד בזה
שואל השאלה:
כאילו נגיד בלוויה של מישהו קרוב ופשוט לא להרגיש את זה
אנונימי
שאלת ששאלת מתי אבל סבבה
שואל השאלה:
וואי טוב נו מה
אנונימי
^לא נראה לי שאת לא תבכי בהלוויה של מישהו וגם את צריכה לפחד מזה שהם ימותו לא מזה שלא תבכי שהם ימותו
לאף אחד לא אכפת בהלוויות כול אחד עסוק בעצמו והעצב שלא וכול זה מי שזה ההלוויה דלא מת לא אכפת לו אם את בוכה או לא
כולם מתיה בסוף לא צריך חבכות
אני יכולה להגיד לך שזה לגמרי לגיטימי ואין לך מה לפחד מזה. זה שלא בכיתה בהלוויה, באמת אומר שלא איכפת לך? זה שאתה לא אומר שאתה נהנה, בהכרח אומר שאתה לא נהנה?
תבין, לפעמים בהלוויות האדם מצא בשוק עצום שהוא אפילו לא מבין או שם לב אליו, אבל כאשר הוא קולט את הסיטואציה ומה קרה, הכל יוצא החוצה.
לא תמיד אנחנו נבכה או נצחק בזמן שאנחנו אמורים, אבל ברגע שנקלוט את הסיטואציה (וזה יכול לקחת כמה שעות או כמה ימים) אנחנו נצחק, נבכה, נתאכזב, נשמח והכל זה ברגע שבו נקלוט את הסיטואציה.
שואל השאלה:
סוף סוף מישהו איתי בזכר תודה אני מת
אנונימי
שמחה לעזור, אם אתה צריך עוד משהו חיזוק, שאלה, תמיכה (או לפי מה שכתבתה החייאה) אתה מוזמן לפנות אליי, אשמח לעזור בכל מה שצריך❤
זה קרה לי פעמיים
איבדתי 2 אנשים שקרובים אליי ואני הייתי בלוויות שלהן ופשוט עמדתי ולא עשיתי כלום כולן פשוט בכו בלי סוף ואני פשוט עומדת ומסתכלת על כולם
לבכות זאת דרך להביע כאב, ויש אנשים שלא מביעים כאב בעזרת בכי.
גם אני מפחדת מזה... הייתה לי דוגמה כזאת שפשוט לא הצלחתי לבכות ומאז אני ככה. אבל מה שמעציב אותי וכנראה שגם אותך ועוד הרבה אנשים אחרים זה לראות אנשים בוכים ואז ישר זה קורה...
לא הבנתי
אנונימית
באותו הנושא: