7 תשובות
רוב התארים רוצים פסיכומטרי
לדעתי כדאי לך
לדעתי כדאי לך
שואל השאלה:
אבל יש תארים באוניברסיטאות/ מכללות שבכלל לא דורשים בשבילם פסיכומטרי. להזיק זה בוודאות לא יזיק נכון. אבל זה בזבוז מטורף של כסף לשווא על הקורס, בזבוז זמן של לפחות ארבעה חודשים, וגם בזבוז אנרגיה (ארבעה חודשים של לחץ וכמות חומר מטורפת). ולא רוצה לעבור את כל זה ובסוף זה יהיה לשווא
אבל יש תארים באוניברסיטאות/ מכללות שבכלל לא דורשים בשבילם פסיכומטרי. להזיק זה בוודאות לא יזיק נכון. אבל זה בזבוז מטורף של כסף לשווא על הקורס, בזבוז זמן של לפחות ארבעה חודשים, וגם בזבוז אנרגיה (ארבעה חודשים של לחץ וכמות חומר מטורפת). ולא רוצה לעבור את כל זה ובסוף זה יהיה לשווא
אנונימית
עדיין, ברוב האוניברסיטאות במיוחד תארים מדעיים והנדסיים פסיכומטרי חובה וגם הוא מעלה את הסכם
אם את אחרי צבא ורוצה להרגיש שאת מתקדמת אפשר לעשות פסיכומטרי מבלי לדעת מה את רוצה ללמוד בדיוק. הרבה אנשים לא יודעים מה הם רוצים ללמוד, אבל זה נכון שרוב התארים באוניברסיטאות דורשים פסיכומטרי. ברור שאפשר למצוא מסלולים מסוימים שלא, אבל חלקם הגדול דורש מכינה שעולה לא פחות מקורס פסיכומטרי או ממוצע בגרויות בשמיים.
אם את לפני צבא או חיילת, אין סיבה עוד לבזבז על זה את הזמן
אם את לפני צבא או חיילת, אין סיבה עוד לבזבז על זה את הזמן
מתי את רוצה לגשת ?
ותגישי בכל מקרה זה פשוט יכול לפתוח לך עוד דלתות שלא חשבת עליהם
ותגישי בכל מקרה זה פשוט יכול לפתוח לך עוד דלתות שלא חשבת עליהם
אנונימית
כן למה לא
תעשי כל עוד יש אפשרות זה בטוח לא יזיק ורוב הסיכויים שכן תצטרכי
באותו הנושא: