11 תשובות
יפה
לא יפה בעיניי
לא אוהב
לא אוהב
יופי הוא בתמונה המלאה ובעיני המתבונן.. מלא לא מלאה - זה לא נתון שאומר משו❤
תלוי עד כמה
מכוער
רציני כאילו.. יש רזה שלדעתי לא תראה טוב ויש שתראה טוב ויש משני מלא שתראה טוב ושלא.. זה לא ממש נתון שאומר לי הרבה
שאלו יפה לא נמשך*
תלוי כמה מלאה אבל פחות בשבילי
את יפה רצח!!
ותקשיבי, את שואלת שאלה כללית שיכולה להיות לה הרבה תשובות.
בעיקר כשמדברים על יופי, כי אחד יכול להגיד יופי 100% והשני יגיד יופי 30%...
איך שכל אחד תופס את כולם זה שונה, זה סובייקטיבי
אז אל תשני את עצמך. ואל תיפגעי אם כותבים לך שלא❤
ותקשיבי, את שואלת שאלה כללית שיכולה להיות לה הרבה תשובות.
בעיקר כשמדברים על יופי, כי אחד יכול להגיד יופי 100% והשני יגיד יופי 30%...
איך שכל אחד תופס את כולם זה שונה, זה סובייקטיבי
אז אל תשני את עצמך. ואל תיפגעי אם כותבים לך שלא❤
יפה
את יפה כמו שאת
באותו הנושא: