11 תשובות
יפה
לא יפה בעיניי
לא אוהב
יופי הוא בתמונה המלאה ובעיני המתבונן.. מלא לא מלאה - זה לא נתון שאומר משו❤
מכוער
רציני כאילו.. יש רזה שלדעתי לא תראה טוב ויש שתראה טוב ויש משני מלא שתראה טוב ושלא.. זה לא ממש נתון שאומר לי הרבה
שאלו יפה לא נמשך*
תלוי כמה מלאה אבל פחות בשבילי
את יפה רצח!!
ותקשיבי, את שואלת שאלה כללית שיכולה להיות לה הרבה תשובות.
בעיקר כשמדברים על יופי, כי אחד יכול להגיד יופי 100% והשני יגיד יופי 30%...
איך שכל אחד תופס את כולם זה שונה, זה סובייקטיבי
אז אל תשני את עצמך. ואל תיפגעי אם כותבים לך שלא❤
את יפה כמו שאת