22 תשובות
נראלי היא אנטישמית
אנונימי
מוזרה רצח
עכשיו התחילו לשנוא אותה כי היא לא אוהבת את המעריצים שלה
היא פשוט מתנהגת לא יפה למעריצים שלה
כולם אומרים שהיא בכת השטן וכל השיט הזה והיא ירדה לל המעריצים שלה
eezz
היא ליטרלי יהודיה
היא ליטרלי יהודיה
היא יורדת על המעריצים שלה והיא התחילה לדבר על דברים שטנים,
אני מתגעגעת לדוגה קאט של 2020-2019
אני מתגעגעת לדוגה קאט של 2020-2019
היא ליטרלי מפחידה אותי
שואל השאלה:
איך היא היתה בשנים האלה?^
איך היא היתה בשנים האלה?^
אנונימית
הייתה ממש מתוקה והיו לה שירים חמודים
שואל השאלה:
ומזה כת השטן זה של הנוצרים או משו???
ומזה כת השטן זה של הנוצרים או משו???
אנונימית
ממש לא של נוצרים זה אנשים שמהללים את השטן
לא, יש תאוריות של אילומינטי ומפורסמים שמוכרים את הנשמות שלהם לשטן כדי לקבל פרסום חס וחלילה
ואי אפשר להבין אם דוגה צוחקת או מדברת ברצינות כאשר היא אומרת דברים כאלו
אולי היא סתם השתגעה
יכול להיות
שואל השאלה:
מה היא אמרה? שהיא בכת הזאת? מוזרה אבל השירים שלה וואו
מה היא אמרה? שהיא בכת הזאת? מוזרה אבל השירים שלה וואו
אנונימית
כי הטעם שלהם במוזיקה גרוע
היא זמרת מוכשרת ויש לה שירים מדהימים
היא זמרת מוכשרת ויש לה שירים מדהימים
^x19 היא פאקינג יהודיה
^^^אי אפשר להוכיח שהיא בכת אבל אומרים את זה כי היא מעלה תמונות ממש מטרידות לאינסטגרם אומרים שיש לה מסרים שטניים בשירים ויש שיר חדש שלה שהיא לבושה כמו שטן או משהו וכצוב לה 666 על היד ושהיא חגגה יום הולדת העוגה שלה הייתה של האילומינטי (כת השטן) והיא גם עושה את הסמל של האילומינטי אז בוא נגיד שכל זה לא מתמימות אבל אין לדעת מה שבאמת קורה לה
היא לא יודעת לשיר
בעיניי כל מה שהיא אמרה היה זהב
באותו הנושא: