9 תשובות
לכי על זה
את צריכה גם 100 אמינות
צריל 100 אמינות ושנה וחצי מהחסימה האחרונה ומעל גיל 15 נראלי
את גם צריכה 100 אמינות ואז בצור קשר תכתבי שאת רוצה להיות ולמה
שואל השאלה:
אה
יש לי 94 ,אני אחכה כמה ימים אהיה פעילה וכשיהיה לי 100 אמינות אז אגיש
אבל איך בדיוק
אה
יש לי 94 ,אני אחכה כמה ימים אהיה פעילה וכשיהיה לי 100 אמינות אז אגיש
אבל איך בדיוק
הגדרות ויצירת קשר
בצור קשר
בפורמט 'צור קשר', ו/בצ'אט הפרטי עם נאמן/ה בכיר/ה, ו/מערכת האתר.
שואל השאלה:
אתם יכולים לעזור לי לנסח למה אני רוצה להיות?
אתם יכולים לעזור לי לנסח למה אני רוצה להיות?
באותו הנושא: