6 תשובות
צור קשר
צור קשר
או נאמן בכיר
או נאמן בכיר
בהגדרות יצירת קשר ואז את שולחת פנייה
הגדרות
צור קשר
צור קשר
בצור קשר
פניה למערכת בעמוד "צור קשר", דיווח בשלוש נקודות משמאל למעלה (אם מדובר בצ'אט) או פניה לנאמנ/ת בכיר/ה.
באותו הנושא: