7 תשובות
פקח יתן לך דוח
אם עולה פקח פשוט תרדי או שתתחמקי ממנו
בהצלחה לך שלא יעלה פתאום פקח
בדיוק
בהצלחה לךך
שואל השאלה:
עברתי את זה תודה חחח
אנונימית
פקח לא נותן דוח על דבר כזה - אם אין ברקוד את זכאית לנסיעה חינם באוטובוס.
אבל לפני הכל הייתי שואל את הנהג איפה יש ברקוד
שואל השאלה:
הבנתי אז אני מסתמכת כאן רק על מזל
אנונימית
לפקחים לא אכפת מזה באמת
גם אם תסבירי הם יתנהגו "זה לא בעיה שלי אני מביא לך דוח"
זה מביא להם יותר כסף אז בגלל זה הם ככה
שואל השאלה:
אבל זהו שרציתי לשלם לא יכולתי בגלל שפשוט לא היה ברקוד
אנונימית