5 תשובות
לא לא יעשו לך אם זה בעיות
אבל פעם הבאה שאת עם הנהג הזה תשלמי
ותראי לו שאת כן משלמת
לא יעשו לך בעיות .
אלה עם כן פקח יבדוק אותך ולא שילמת רק אז יהיה לך בעיה (קנס)או (אזהרה)
מעבר לזה כלום לא יהיה לך
אני ממליץ לך לעבור לרב פס - אני משתמש לפעמים בכרטיס דיירקט ואין לי בכלל בעיות.
שואל השאלה:
ניסיתי להכניס את האשראי והם רשמו שהכרטיס שלי לא נתמך
אנונימית
בטוח? דווקא שלי נתן.
תפני לשירות לקוחות שלהם בוואטסאפ - יש להם מענה מהיר מניסיון.
050-808-7073