22 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל הגנה עצמית זה בלי תחרויות וכאלה אני מחפשת משהו תחרותי
^אז קארטה.
תזהרי כי חוטפים שם מכות חזקות חחח אני אומרת מניסיון
שואל השאלה:
כן אבל בקארטה לא נוגעים אחד בשני נראה לי?
גיו גיטסו סוג של משלב הרבה סגנונות ביחד
הגנה עצמית ממש טובה
וכמעט בכל אומנות לחימה נוגעים אחד בשני כי זה תחרותי
גיו גיטסו, ברור
זה יקדם אותך יותר בחיים זאת האומנית לחימה הכי קשה שיש ומי שמצליח בה יצליח כל דבר בחיים
אני מתאמנת כבר 3 שנים וזה הדבר הכי טוב שיש
ניסיתי גם גודו אבל לא עבד כי זה לא באמת עוזר בקרב רחוב
קראטה לא מכירה
וגןדו וגיו גיטסו ממש לא אותו דבר, גודו הרבה יותר מוגבל, בג'יו גיטסו אפשר לעשות כמעט מה שרוצים וגם זה יותר מסוכן וכואב
אנונימית
mma
הכי מטורף והכי יעזור במציאות
רגע את רוצה גודו גיגיטסו או משהו אחר?
אנונימית
רגע את רוצה גודו גיגטסו או משהו אחר?
אנונימית
שואל השאלה:
את יכולה לחפש לי לגיגסטו?
אין בעיה שניה מחפשת לך
איך נכנסת לעולם הלחימה?
אנונימית
שואל השאלה:
חברות בעיקרון וזה תמיד עניין אותי
איפה את גרה אני יתן לך מועדון טוב,
אנונימית
שואל השאלה:
^^הבנתי תודה רבה
שואל השאלה:
אשקלון שמעתי על elite gyms
טוב באשקלון מצאתי את כמו שאמרת elite gym
אני מרעננה
ברעננה ונתניה זה המועדונים הכי טובים לדעתי
מישהי שדיברתי איתה פעם אמרה שיש מועדון טוב באשדוד אם זה רלוונטי כי זה קרוב לאשקלון
אבל אני ממליצה לך לכתוב בגוגל גיגטסו אשקלון ופשוט לקבוע אימון ניסיון
תעדכני איך היה :)
אנונימית
שואל השאלה:
חברה שלי באשדוד בלובו טים..שמעתי שזה טוב אבל אני לא אסע עכשיו חחח אני אבדוק מחירים בelite gyms
לא מכירה בכל מקרה בהצלחה לך!!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!!
כן אתה צודק
זה לא באמת משנה איזה לחימה תעשי אם תפרשי/ תסתכלי על אנשים אחרים ותשווי את עצמך לתהליך שלהם, את לא תצליחי
מה בחרת בסוף?
אנונימית
אני חושב שלא משנה איזה אומנות לחימה תבחרי יהיה לך טוב, העיקר שתשקיעי ותקחי את זה לעצמך וכל הדברים האלו.
אני למשל קראטיסט כבר 11 שנה
שואל השאלה:
גודו והולך לי ממש סבבה