12 תשובות
לדעתי בגלל שזה מוגדר לגברים
סורי אני לא מאמינה בלחימה
שואל השאלה:
^^בולשיט, יש בנות מטורפות אני אישית מכיר אחת
אנונימי
שואל השאלה:
^^^שטויות, רק בגלל זה?
אנונימי
שואל השאלה:
dead יש פעמים שזה לא יעזור לך אם את לא מאמינה בלחימה, לגבר שינסה לגרור אותך לסמטה לא יהיה אכפת
אנונימי
אני בג'יו גיטסו ברזילאי חח
אבל התשובה לשאלה היא שכולם גברים
וגם שזה כביכול לא נשי
אני אישית שם נראית כמו איזה מפלצת אבל כשאני לא שם אני הכי נשית שיש, מתאפרת, לובשת שמלות ומתבכיינת כמו בחורה
זה ספורט, ואני באה להתאמן ולא אשקר אני מרגישה דיי מעל כולן שלא מתאמנות בזה
יש איתי רק עוד 2 בנות במכון
בחלק מהמקרים חושבות שזה "גברי", בחלק מפחדות מפציעות, בחלק מקדמים אותן לתחומים אחרים, יש הרבה סיבות
בתור אחת שכן בלחימה מאוד ממליצה לכל אחת (ואחד) שמתעניינת!
חוץ מזה גם לא עד כדי כך הרבה בנים מתאמנים, למרות שהרבה יותר מבנות
מי עשה לי מינוס מי
כן
לא אשקר שכולם שם יותר גדולים ממני בגיל ובגודל, ולא יוצא לי הרבה פעמים להכניע
חוץ מזה שאין דבר כזה לנצח, לא באימון, לנצח זה רק בתחרות שאת נגד מישהי בקטגוריה שלך.
למה את שואלת?
שואל השאלה:
אה טוב אנונימי
אנונימי
טכניקה זה נקרא
מתאמנת לרוב רק עם גברים. שגדולים ממני במלא, אבל צריך לדעת עם מי כן ומי לא. אם את רוצה לשאול שאלות אשמח לענות לךך❤❤