תשובה אחת
יש פז"ם מסוים שאפשר לצאת ממנו לקורס קצונה, לרוב לא מוציאים כאלה שאין להם הרבה פז"ם (למשל כאלה שהרגע סיימו את הקורס)
כשתגיעי לסדיר אז בשלישות יוכלו להסביר לך יותר על התהליך של יציאה לקצונה (יש כמה מועדים בשנה, תקופה של מיונים וכדומה)
כשתגיעי לסדיר אז בשלישות יוכלו להסביר לך יותר על התהליך של יציאה לקצונה (יש כמה מועדים בשנה, תקופה של מיונים וכדומה)
באותו הנושא: