25 תשובות
סחוג
אני מתת קוטג
מי אוכל גחנון עם קוטג :')
כל אחד מה שאוהב
קוטג' בצד כן, גם אני פעם הייתי אוכלת ככה חחח
תכלס
לא ניסיתי אני לא שופט חח
אני גבינה לבנה
שומעים הכי טעים קוטג' בצד תנסו את זה
ביצה רסק עגבניות וסחוג אח שלי אוהב גם עם שמנת אבל יש לו אובססיה לשמנת אז לא ממליצה
סחוג, אפשר גם לשים עליו קצת דבש זה טעים רצח, שמנת בצד
אני אוהבת עם שמנת וסחוג
עם גופה מבותרת
אבל גם סחוג עובד
לא יודעת פשוט אוכלים גחנון
הכי טעים זה המיץ עגבניות והביצה
עם דבש זה טעים
סחוג לא קוטג!!!
עם מה שטעים ממליצה עם שוקולד זה משנה חיים
טחינה או חומוס וסלט. ככה אמא שלי עושה
חריף
פשוט אל תאכל ג'חנון