6 תשובות
זה כמו הצמחונים האלה שאוכלים דגים, זה היה אשכרה חי, כל הקונספט שלך זה לא לאכול יצורים חיים.
גם אני חשבתי כמוך עד שהבנתי שזה לא באמת "חופש" כמו שהם מפרסמים את עצמם, וכל עוד התרנגולות נמצאות בתעשייה הזאת זה אף פעם לא באמת יהיה חופש ותמיד יגרר איכשהו לפגיעה בהן גם אם מנסים כמה שיותר להמנע מזה.
צירפתי קישור למאמר שגרם לי להבין את זה(אין שם תמונות קשות לצפייה, רק הסברים, אבל בסרטונים שלמטה אני מניחה שיש)
צירפתי קישור למאמר שגרם לי להבין את זה(אין שם תמונות קשות לצפייה, רק הסברים, אבל בסרטונים שלמטה אני מניחה שיש)
זה כמו שתהיה צמחוני אבל תאכל רק בשר שמת בצורה טבעית ולא בשחיטה
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה בביצים זה שמכאיבים לתרנגולות כדי להשיג אותן לא? לא בגלל שזה מהחי
כן אבל הבעיה בביצים זה שמכאיבים לתרנגולות כדי להשיג אותן לא? לא בגלל שזה מהחי
אנונימית
זה עדיין מגיע מהחי
ניצול של בעלי חיים