19 תשובות
למישהו נעלם המסלול מיון מהאתר?
שואל השאלה:
לי נעלם, תגיד אתה קיבלת היום הודעה מחיל האוויר שהם שולחים לכל המתגייסים שלהם
איזה הודעה? לא קיבלתי
שואל השאלה:
פעם בחודש הם שולחים הודעה כזאת עם כתבות לכל המתגייסים ומעניין אותי לדעת אם זה שלא קיבלתי החודש (כי בחודש שעבר קיבלתי) זה אומר שהסירו אותי מהרשימת תפוצה שלהם ושלא עברתי (כי באתר לא מופיע לי כלום)
פעם קודמת הם שלחו ב28.7, ראית מישהו שקיבל אתמול?
שואל השאלה:
מהמחזור מיון שלנו לא שמעתי על מישהו, אבל מהמחזור מיון הקודם שמעתי על מישהו שקיבל היום באחת
לי כתוב באתר מתגייסים "לא עבר"
אנונימי
שואל השאלה:
דבר ראשון לא נורא זה בסהכ מיון! דבר שני את/ה עשית מיון המשך?
אני מכיר מישהו שכן
אנונימי
בדיוק כי אני לא רציתי להתקבל לזה אז התקשרתי ואמרתי להם שאני לא מעוניין לפקח טיסה אחרי שעיתי מיון שני בגלל זה מעניין אותי על מה מדובר
אנונימי
אתקשרתי היום לחיל האוויר ומטיב ואמרו שאין חשיבות למה שכתוב באתר מתגייסים כי עדיין אין תשובות לאשכול התעופה
אנונימי
אבל למה שיכתבו "לא עבר" למי שקיבל תשובות במתגייסים?
אנונימי
יש מצב שזה לא עבר למסלול מסוים
לא יודע לי אמרו שעדיין אין בכלל תשובות
אנונימי
^^^בולשיט,הם לא ירשמו סתם "לא עבר" לאנשים
^ כן גם לי לא נשמע הגיוני
אנונימי
דרך אגב חברה שלי התקשרה בשמי כי אני בחו"ל ואמרו לה שלא כולם קיבלו עדיין, משמע שחלק קיבלו כבר באמת
אז לא יודע מה אמרו לך , אבל זה מוזר
שואל השאלה:
גם אני עשיתי לפקח טיסה אבל אצלי זה פשוט נעלם צריך להתקשר למיטב בראשון בבוקר ולשאול אותם מה רשום להם במערכת לגבי תוצאות המיון
כן לפקח טיסה בגלל זה לא בטוח אם לא התקבלתי בכלל או שרק לפקח טיסה
אנונימי
לכל האנשים פה שלחוצים שלא קיבלו הודעה מgiyusavir, אין לי מושג מי הפיץ את השמועה הזאת שאמורים לקבל הודעה, אבל לפי מתגייסים אני עדיין במיונים לחיל האוויר(עשיתי כבר מיון המשך) ולא קיבלתי שום הודעה.
ההודעה האחרונה מהם הייתה ב28.7
אז תירגעו זה לא אומר כלום