5 תשובות
לדעתי יש כבר, לא?
או שבקרוב עומדים לפתוח. אגב, לא מזמן (טוב, די מזמן.) פתחו בוטיק נספרסו. השקת פתיחה הייתה ממש מפוארת ויפה. אולי ככה יהיה ב to go?
לא יודעת מתי יהיה בגרנד אבל יש בקניון חיפה
אין.. סגרו אותו.
אנונימית
הולך להיפתח to go בגרנד? הגיע הזמן באמת..
אני פשוט יפה
אנונימי