11 תשובות
היא התחילה מפה זה שלך ובעיה שלה
אבל זה כן רשע לדעתי
זה לא בסדר אבל זה גם לא בסדר שהיא ירדה עלייך פשוט תתעלם ממנה היא לא שווה את הזמן שלך
היי שמעי אם היא ירדה עליך והחזרת אז היה עדיף שתיקה נכון מעצבן אבל אפשר להבין אותך למה החזרת..
שואל השאלה:
כי לא הבנתי למה שאני אשתוק לה למה מי היא
אנונימי
אתה לא יודע כמה זה יכול להזיק לה
שמעי אני מבינה אותך היא סתם ילדה מטומטמת
כן, אבל יותר מקובל שתרד לה.
אני מרגיש יחסי אהבה שנאה באוויר
מה זה משנה? היא זו שנכנסה לזה. עדיף לשתוק, נכון זה גם יותר בוגר אבל אם אתה רוצה להחזיר זה שלך. היא הכניסה את עצמה לזה שתסתום תפה ותבכה
שואל השאלה:
אבל נמאס לי לשתוק לאנשים
שגם הם יבינו איך זה מרגיש להיות פגועים
אנונימי
לכולנו יש חסרונות חבר לך יש אוזניים היא שטוחה יש אחד כזה ויש אחד שם כולנו פגועים בסופו של דבר לא צריך לקחת ללב