17 תשובות
לא
לא
כאילו תלוי איך עושים את זה
אבל כאילו כן נראלי
אבל כאילו כן נראלי
לא.
לא חושב אולי היא עוברת תקופה קשה? אני הייתי תומך בה ומקבל אותה איך שהיא.
לא
לא
לא הבנתי מה כולם כותבים לא כאילו אתה לא תיהיה עם מישהי שלא הטייפ שלך
^כן אבל כנראה שיש סיבה שהיא השמינה ככה לאחרונה
מישהו שבאמת מאוהב בבת זוג לא אזרוק אותה ישר סתם כי היא העלתה כמה קילו. זה מגעיל ונוראי.
מצד אחד זכותך מצד שני זה סיבה דבילית ולא מכבד הרי אתה כבר מכיר אותה ואוהב אותה זה סתם שטחי למה לא לדאוג לה ולשאול אם קרה משהו שגרם לעלייה הזו במקום לגרום לה להרגיש עוד יותר לא טוב עם עצמה?
אנונימית
כעיקרון לא,אבל אם אתה לא נמשך אליה יותר אז תסביר לה בעדינות שאתה כבר לא נמשך אליה. אל תגיד לה "בגלל שהשמנת אני נפרד ממך" כי זה ממש צבוע ודפוק
אנונימית
אני חושבת שלא, אולי היא השמינה כי היא עוברת משהו? חשבת לבדוק איתה?(כמובן בעדינות שיא) אבל אם אתה לא אוהב אותה וכבר לא מרגיש אליה כלום תיפרד ממנה כי סתם חבל שהיא תיפגע הרבה יותר (מניסיון אני אומרת לך את זה) בקיצור הכי חשוב זה מה אתה מרגיש אליה
ממש לא
לא
לא
בכלל לא
באותו הנושא: