10 תשובות
תתעקש
וואו, במקום שלך הייתי מנסה לעשות מיון לטייס
שואל השאלה:
הנתונים שלי דיי סבבה , דפר 70 ופרופיל 97. קיבלתי כל מיני מיונים ללוחמה ,מודיעין , 669, תקשוב וטייס ועל הכל חתמתי ויתור רק בשביל התפקיד הזה
הנתונים שלי דיי סבבה , דפר 70 ופרופיל 97. קיבלתי כל מיני מיונים ללוחמה ,מודיעין , 669, תקשוב וטייס ועל הכל חתמתי ויתור רק בשביל התפקיד הזה
אין מה לעשות, תנסה לחפש תפקיד אחר
על מה ויתרת בשבילו?
ואין ממש מה לעשות חוץ מלהשלים עם זה
ואין ממש מה לעשות חוץ מלהשלים עם זה
לא חושב שאפשר לעשות משהו, אפשר לעשות מיון פעם שנייה?
שואל השאלה:
אבל זה הקטע אפילו על טייס אני הסכמתי לוותר בשביל זה ואני פשוט לא רואה את עצמי בתפקיד אחר שמרגיש לי משמעותי
אבל זה הקטע אפילו על טייס אני הסכמתי לוותר בשביל זה ואני פשוט לא רואה את עצמי בתפקיד אחר שמרגיש לי משמעותי
כל התפקידים שרשמת הם מאוד משמעותיים מאוד, במיוחד טייס
שואל השאלה:
ברור כל תפקיד שם ממש חשוב אבל בנקודת מבט אישית, התפקיד שאני רציתי פשוט הרגיש נכון בשבילי יותר מהכל
ברור כל תפקיד שם ממש חשוב אבל בנקודת מבט אישית, התפקיד שאני רציתי פשוט הרגיש נכון בשבילי יותר מהכל
אתה יכול לנסות לערער
באותו הנושא: