7 תשובות
כן אבל תלוי גם על מי את שומרת.
שואל השאלה:
ילד בן 3
ילד בן 3
אנונימית
כן.
לחחח מה הקשר חוצפה? גם אמרתי זה לא במטרה של לשפוט זה באמת הייתה בגלל התעניינות זה אחד.
2. עשית אותי בת 10 אני בוכהה תאמיני לי אני מבינה מספיק ושאלתי את זה בתמימות כי היא יכולה להרוויח הרבה יותר אם היא שאלה לגביי הכסף
2. עשית אותי בת 10 אני בוכהה תאמיני לי אני מבינה מספיק ושאלתי את זה בתמימות כי היא יכולה להרוויח הרבה יותר אם היא שאלה לגביי הכסף
^תגיעי לגיל הזה, נדבר.
לא הבנתי מאיפה החוצפה לשאול דבר כזה בכלל.
לא הבנתי מאיפה החוצפה לשאול דבר כזה בכלל.
לא.
ולמה בגיל שלך את לא עובדת בעבודה מסודרת?לא במטרה לשפוט פשוט לא חסר מקומות להרוויח יוצר מהמינימום
ולמה בגיל שלך את לא עובדת בעבודה מסודרת?לא במטרה לשפוט פשוט לא חסר מקומות להרוויח יוצר מהמינימום
באותו הנושא: