7 תשובות
שואל השאלה:
בדוק?
יסכימו?
אנונימית
כן
אנונימית
עדיף להתקשר ולבקש, או ללכת לשיננית ועל הדרך לבקש (שיננית זה בחינם ואת גם תרוויחי כי את תהני משיניים נקיות ולבנות בלי להרגיש כאב)
שואל השאלה:
השינניות בכללית מזעזעות
לשיננית אני הולכת פרטית שעושה עבודה מטורפת
אבל בכל מקרה אני אגיד לאמא שלי שתתקשר אליהם
אנונימית
אהה אוקיי ולא ידעתי! דווקא בכללית השינניות טובות והם נחמדות ועדינות אבל כן תבקשי להתקשר
שואל השאלה:
הייתי בכמה של כללית הן אומנם נחמדות אבל עבודה מזעזעת כאילו לא עשו כלום
הייתי לפני חודשיים אצל אחת ואז לפני שבוע הייתי אצל רופאת שיניים שחשבה שלא הייתי אצל שיננית יותר מחצי שנה
אנונימית