6 תשובות
למה מתבריינים עליך?
לא בריוניות חזקה אבל היו צוחקים על הכתם לידה ועל עוד דברים בי שלי וברוך ה' ניתקתי קשר עם כל הילדים האלה
וחלקמהילדים האלה היו "חברות שלי"
וחלקמהילדים האלה היו "חברות שלי"
אנונימית
בימנו חברים מתנהגים טוקסיק כל הזמן (במיוחד בנים) והיתה לי תקופה ארוכה שנעלבתי מדברים כאלו אבל כיום אני יכול לראות שזה בגלל שכולם טוקסיק ולא כי שונאים אותי
שלא לדבר על זה שחברים הכי טובים תמיד מקללים ומעליבים אחד את השני ואני גם אותם (:
פשוט תראי ביטחון עצמי ותהיה שמחה במה שיש
היי, לא פשוט לחוות בריונות והרבה פעמים לאנשים שונים עוזרים דברים שונים בהתמודדות עם זה. בכל מקרה, חשוב למצוא מישהו שמרגישים בנוח לשתף בזה ולא להישאר עם זה לבד...
אני לא יודעת אם העלית את השאלה ממקום אישי או באופן כללי, אבל בכל מקרה אני רוצה להזמין אותך לשלוח לי הודעה ולהמשיך לדבר על הנושא. מוזמנים לפנות גם אנשים נוספים שחוו/ חווים בריונית- אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב מה יוכל לעזור.
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, או לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות: לאינסטגרם או לטיק טוק בפרופיל elem.digital; למייל [email protected]. אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט שלנו דרך הווטסאפ בקישור המצורף או דרך האתר www.yelem.org.il, שם אפשר לדבר עם אחד התומכים שלנו.
מחכה לך(ם),
נופר מעלם דיגיטל
אני לא יודעת אם העלית את השאלה ממקום אישי או באופן כללי, אבל בכל מקרה אני רוצה להזמין אותך לשלוח לי הודעה ולהמשיך לדבר על הנושא. מוזמנים לפנות גם אנשים נוספים שחוו/ חווים בריונית- אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב מה יוכל לעזור.
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, או לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות: לאינסטגרם או לטיק טוק בפרופיל elem.digital; למייל [email protected]. אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט שלנו דרך הווטסאפ בקישור המצורף או דרך האתר www.yelem.org.il, שם אפשר לדבר עם אחד התומכים שלנו.
מחכה לך(ם),
נופר מעלם דיגיטל
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: