10 תשובות
לא יודעת, למה דשא ירוק
כי זה טעים
וכי אני שונה ומיוחדת
וכי אני שונה ומיוחדת
די את גם מנסה להגיע לחמות מתקשה
כן זו בת
כן זו בת
כי זה הסוג הכי טעים שיש
אני לא אוהבת.. ניסיתי לאהוב אבל זה פשוט לא טעים לי תמיד אהבתי הכי את הוופל שוקולד
מסכים .
זה דווקא נחמד
כשאין עוד משהו מתוק זה סבבה
זה טעים
כי לימון מוסיף המון
באותו הנושא: