2 תשובות
גם אני הרבה זמן מתלבטת כמוך
בסופו של דבר רוב האנשים אומרים שירות לאומי
ולפי ההגיון שירות לאומי זה יותר קל ויותר נוח ובעצם הרבה יותר "כיף ונעים" מהצבא
אבל אני רוצה לעשות צבא אני לא יודעת למה פשוט ככה מרגיש לי נכון
אז התשובה לפי ההיגיון היא לכי לשירות לאומי
קל יותר, באמת אפשר לתרום, יש יותר בחירה, את יכולה להשאר קרובה הביתה, בדרך כלל לא יוצאים יותר מדי מאיזור הנוחות ואם הדת מאוד חשובה לך בשירות לאומי הרבה יותר קל לשמור
אבל גם הצבא יכול להיות מאוד טוב פשוט צבא זה יותר עניין של מזל
בסופו של דבר רוב האנשים אומרים שירות לאומי
ולפי ההגיון שירות לאומי זה יותר קל ויותר נוח ובעצם הרבה יותר "כיף ונעים" מהצבא
אבל אני רוצה לעשות צבא אני לא יודעת למה פשוט ככה מרגיש לי נכון
אז התשובה לפי ההיגיון היא לכי לשירות לאומי
קל יותר, באמת אפשר לתרום, יש יותר בחירה, את יכולה להשאר קרובה הביתה, בדרך כלל לא יוצאים יותר מדי מאיזור הנוחות ואם הדת מאוד חשובה לך בשירות לאומי הרבה יותר קל לשמור
אבל גם הצבא יכול להיות מאוד טוב פשוט צבא זה יותר עניין של מזל
זה עניין של העדפה, יש אנשים שנפשית לא יכולים להיות בצבא. וזה בסדר., אז הם משרתים במקומות אחרים.
אני אישית מעדיפה צבא.
אני אישית מעדיפה צבא.
באותו הנושא: