6 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה תפקיד לא קשה ושיהיה לי סבבה
אנונימית
זה תלוי בתפקיד ובמטרות שלך
שירות
אני חושבת שזה תלוי איפה תרגישי שתעשי שירות יותר משמעותי - בצבא או בשירות הלאומי, השאלה היא איפה תרגישי שאת נותנת את המקסימום שלך. בין היתר זה קשור להאם את דתיה ואת רוצה הפרדה (לא לכולן זה מפריע)... שזה לדעתי סיפור אחר
מה שהבנתי שכולם סובלים בצהל
בצהל אף פעם לא יהיה לך סבבה