3 תשובות
בטח אחרי תקופה כבר מתרגלים, אבל עדיין בפועל לומדים לנהוג באמת רק כשאת לבד.
נהגתי בערך חודשיים אחרי שנגמר לי המלווה, ואז ההורים שלי החליפו את הרכב ולא היה לי ביטוח.
לדעתי לא נהגתי שנתיים, ואז אני וחבר שלי קנינו רכב ומאז אני נוהגת (כבר באזור ה 3 שנים).
לדעתי לא נהגתי שנתיים, ואז אני וחבר שלי קנינו רכב ומאז אני נוהגת (כבר באזור ה 3 שנים).
לא
לא משחררים לי את הרכב
לא משחררים לי את הרכב
באותו הנושא: