3 תשובות
מוזר, בהתחלה נלחצתי מאוד כי אין מישהו שיכול להשתלט על המצב אם אני לא יודעת מה לעשות אבל אז הבנתי שזה לא כזה קשה כמו שחושבים וזה היה מצחיק לנהוג כשאבא שלי במושב לידי
הרגשתי בוגרת מדי חח
קליל,
אני נולדתי עם הגה ביד

יש לי המון ביטחון בכביש
אני הייתי הכי מפוחדת שיש וגם נהגתי לאט רצח אבל לאט לאט את מרגישה יותר ביטחון על הכביש גם לבד בלי מורה והכל זה פשוט לוקח זמן