2 תשובות
יהיה לה טעם רגיל אבל יהיה לך כאבי בטן כל עוד אין לה ריח רע
אמא שלי אומרת כל עוד ריח ואין עובש אפשר לאכול בדרכ אני מקשיבה לה אם זה יום יומיים אחרי אבל אם את מריחה ריח מוזר או מרגישה טעם מוזר אל תאכלי
עדיף לא לקחת סיכונים אל תאכלי