5 תשובות
אני הייתי אמורה להתחיל ב 30.8 , והימי חופש שלא 'בזבזתי' משלימים אותם בכמה ימים מהשנה...
משרד החינוך לא הסכים אז אני מתחילה בראשון ...( הראשון לספטמבר יוצא בשישי ולא לומדים ביום הזה...)
משרד החינוך לא הסכים אז אני מתחילה בראשון ...( הראשון לספטמבר יוצא בשישי ולא לומדים ביום הזה...)
תלוי אם הם לומדים בשישי
מי שלא חוזר ב- 3.9
מי שלא חוזר ב- 3.9
לא ידוע
לא יודעים עוד
אני גם ככה בדיוק^
באותו הנושא: