5 תשובות
אני הייתי אמורה להתחיל ב 30.8 , והימי חופש שלא 'בזבזתי' משלימים אותם בכמה ימים מהשנה...
משרד החינוך לא הסכים אז אני מתחילה בראשון ...( הראשון לספטמבר יוצא בשישי ולא לומדים ביום הזה...)
תלוי אם הם לומדים בשישי
מי שלא חוזר ב- 3.9
לא יודעים עוד
אני גם ככה בדיוק^