8 תשובות
לא
איפה אמרו
אמרו ב10.1
שואל השאלה:
אז למה אמרו פה ב 15 בנובמבר ?
אנונימי
הם רק חושבים אם רק תגמר הקורונה אז הם יעשו את זה ושיהיה פחות תחלואה
אבל לא חושבת שזה יפתח בתאריך הזה אין מצב יהיה שוב סגר שלישי
שואל השאלה:
מה ינואר אמרו ב 15 בנובמבר
אנונימי
ינואר