התחברות הרשמה

האם זה היה שווה שהקראש שבר לי בטעות את הטביעת אצבע בטלפון ובתמורה...

הוא הוסיף את הטביעת אצבע שלי לטלפון שלו והביא לי את הסיסמה לאינסטגרם שלו?
כי לא הייתי מבקשת על זה כסף אז לפחות זה?
(הטלפון שלי זה גלאקסי s8)
19 בינואר 2020, 21:08
Galaxy    
2 תשובות
כע חחחההחה
S
SpiderWoman
כן
ו
וניִל
באותו הנושא:
הגיוני שבכמעט כל האצבעות יש לי אותה טביעת אצבע, ובאגודל ובאצבע יש לי טביעת אצבע שונה?
למה יש אנשים שלא רוצים לתת את הטביעת אצבע שלהם למאגר של הדרכונים?
הטביעת אצבע באייפון לא עובדת לי
הטביעת אצבע שלי באייפון לא עובדת
קילפתי לעצמי את העור באצבעות ועכשיו לא רואים את הפסים (הDNA, טביעת אצבע וכו') זה יחזור?
איך אני מחזירה את אפשרות פתיחת המכשיר שלי עם טביעת אצבע אם טעיתי מספר פעמים בטביעת האצבע שלי והטלפון מבקש ממני סיסמא?
למה כשהידיים רטובות הפלאפון לא קולט את הטביעת אצבע?
תגידו איפה הטביעת אצבע ב a50?
אם יש תאומים אז גם הטביעת אצבע שלהם אותו דבר?
אוף למה הטביעת אצבע שלי ב lg5 לא עובדת?
עם הטביעת אצבע בגלאקסי 6 לא עובדת ושכחתי את הסיסמת גיבוי, מה לעשות?