26 תשובות
כי אין לך מספיק תשובות
שואל השאלה:
אבל השאלה שלי עם 25 תשובות ובחמות יש רק 3 תשובות
אבל השאלה שלי עם 25 תשובות ובחמות יש רק 3 תשובות
אנונימית
יכול להיות באג
חייב היהיו לך 3 נעצים על השאלה ששאלת כרגע אם שאלת אותה מזמן היא לא תכנס לחמות
שיהיו*
שואל השאלה:
איך הגעתי לחמות מה זה???
איך הגעתי לחמות מה זה???
אנונימית
מזל טוב אנונימית
עכשיו היא כן
את עכשיו בחמות
שואל השאלה:
מבטיחה לא ניסיתי להגיע עם השאלה הזאת
מבטיחה לא ניסיתי להגיע עם השאלה הזאת
אנונימית
הנה סטיפס פיצו אותך
ובעיקרון זה גם עניין של טיימינג יש שאלות בלי תשובות ונעצים בכלל שנכנסות לחמות רק כי שאלו אותן כשהחמות התחלפו
שואל השאלה:
אבל איך זה ששאלתי את השאלה הזאת אחרי 10 והיא עלתה לחמות
אבל איך זה ששאלתי את השאלה הזאת אחרי 10 והיא עלתה לחמות
אנונימית
אולי מחקו שאלה בחמות
תפסיק לחפור פה אתה לא יהיה בחמות
שואל השאלה:
תפסיקי* ואני בחמות לול
תפסיקי* ואני בחמות לול
אנונימית
שאלה טובה.
שואלת השאלה,
אני מזהה אותך מהשאלה על הבחור ההוא שם שנדלק על מישהי אחרי שבוע וחצי...
יכול להיות שמישהו אחראי ראה אותך מתוסכלת והכניס אותך לחמות, כי אני מסכים שכל הסיפור הזה הוא הזוי. גם השאלה הזאת וגם הקודמת שאיכשהו הייתה "נעוצה" עבורי, מבלי שנעצתי אותה.
שואלת השאלה,
אני מזהה אותך מהשאלה על הבחור ההוא שם שנדלק על מישהי אחרי שבוע וחצי...
יכול להיות שמישהו אחראי ראה אותך מתוסכלת והכניס אותך לחמות, כי אני מסכים שכל הסיפור הזה הוא הזוי. גם השאלה הזאת וגם הקודמת שאיכשהו הייתה "נעוצה" עבורי, מבלי שנעצתי אותה.
שואל השאלה:
שאלה שאני שאלתי?
שאלה שאני שאלתי?
אנונימית
תקשיב, אין להתרגש מזה זה כולה להיות בחמות מה זה נותן לך?
אני אל עצמי: באתר הזה יש אנשים מטומטמים שצריך להסביר להם הכל.
אני אל עצמי: באתר הזה יש אנשים מטומטמים שצריך להסביר להם הכל.
שואל השאלה:
אנשים הטימטום שלכם פה עלה יותר מידי נשמותת אני התרגשתי? שאלתי שאלה זה שהגעתי לחמות זה לא כי אמרתי לכם שומעים תצמידו אותי אני רוצה להיות בחמות. פעם הבאה אל תעני לשאלות חיים
אנשים הטימטום שלכם פה עלה יותר מידי נשמותת אני התרגשתי? שאלתי שאלה זה שהגעתי לחמות זה לא כי אמרתי לכם שומעים תצמידו אותי אני רוצה להיות בחמות. פעם הבאה אל תעני לשאלות חיים
אנונימית
שמע, אם אתה רוצה להיות בחמות אתה כנראה מתרגש מזה. ובסדר גם אני כולה אמרתי לך להפסיק לחפור פה
שואל השאלה:
וואי כמה פעמים אפשר להגיד שאני בת לא זכר אני לא בן!!
וואי כמה פעמים אפשר להגיד שאני בת לא זכר אני לא בן!!
אנונימית
כי היא ישנה מידי
זה לא כמה פעמים זה פעם אחת, ומאיך שאת מדברת זה בן
שואל השאלה:
טוב מאמי איך שאני מדברת הופך אותי לבן ואת מה זה וואו נשמה
טוב מאמי איך שאני מדברת הופך אותי לבן ואת מה זה וואו נשמה
אנונימית
תודה. הרבה אומרים לי את זה. אני פשוט מושלמת ממך מה לעשות>
באותו הנושא: