התחברות
הרשמה
למה כל השאלות בחמות עם נעצים ובלי תשובות?
16 ביולי 2020, 14:05
שאלות בסטיפס
נעיצת שאלות
השאלות החמות
2 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה מוגזם
מוזר
אנונימי
זה באמת מוזר..
T
The cat girl
באותו הנושא:
הגיוני שתהיה שאלה בשאלות החמות עם מלא נעצים ובלי שום תשובה?
אם יש לי שאלה עם 19 תשובות ו10 נעצים למה היא לא בחמות?
למה סטיפס שם בחמות את השאלות עם הכי הרבה נעצים ולא תשובות?
יכול להיות שתהיה שאלה עם 2 נעצים ותשובה אחת והיא תהיה בחמות?
איזה שאלות יעופו פה לדעתכם , שאלות שיגיעו לשאלות חמות התכוונתי ויקבלו הרבה תשובות ונעצים ?
השאלות בחמות עכשיו הן מתחילות מ3 נעצים, מה הכי קצת נעצים ששאלה הגיעה לחמות וראיתם?
אפשר להגיע עם שאלה לחמות בלי תשובות רק עם נעצים?
רק אני שמתי לב שבזמן האחרון יש מלא שאלות מוזרות עם קצת נעצים ותשובות בחמות?
יש לי שאלה עם 27 נעצים ו60 ומשהו תשובות למה זה לא בחמות??
אפשר להגיע לשאלות החמות עם אפס תשובות אבל עם מלא נעצים ??
למה באיזה שאלה ששאלתי יש יותר נעצים מאשר השאלות בחמות והשאלה שלי לא בחמות?