5 תשובות
אם עבר כמה שעות לדעתי זה לא יצא מהמערכת אבל אני לא בטוחה לגמרי אל תסתמך עליי
זה סימן לא טוב ככ כדי שזה לא יקרה קחי כמה דגשים!
1.לבדוק תאריך של התרופות
2.לקחת מינון מדויק של כמה את צריכה לא מעבר
3.לא לקחת שתי תרופות במקביל זה יכול לגרום לתערובת בין התרופות וליצור משהו חדש לא טוב בשפה המקצועית הרעלה!!
4.לבדוק איפה השארת את התרופה שלך ולבדוק באריזה מה המקום המותאם לשים למשל מקום מוצל ומתחת ל25מעלות תלוי בתרופה ועושים את זה מחשש שלא יתקלקל התרופה!
שואל השאלה:
סכה הקאתי מכאב בטן אבל תודה על הדאגה
אנח שותה ויטמנים כבר כמה חודשים
אנונימי
10 בבוקר?
שעה וחצי זה טווח טוב לקלוט וויטמינים בכיבה