4 תשובות
תודה
^איך אפשר להגיד אץ זה
אבל איזה שיר מושלםם
^^^ הרגע איחלת מוות על מישהו רק כי אתה לא אוהב את סוג המוזיקה שהוא מייצר. מישהו עם משפחה וילדים ואישיות משל עצמו חוץ מהמוזיקה שלו. אני לא אוהבת הרבה מאוד אומנים אבל לאחל עליהם מוות זה ברוטלי ונורא גם אם זו בדיחה. תחשוב לפני שאתה כותב דברים שכאלה. אתה לא אוהב את המוזיקה, אל תקשיב.