14 תשובות
קחי אותי להופעההוה
שואל השאלה:
מה האינסטגרם שלך אני צריכה חברות כמוך
אנונימית
אני לא מביאה אינסטגרם, סליחה:(
שואל השאלה:
בואי נהייה חברות!!!
אנונימית
כמובן שיש, את יכולה להכנס לקבוצות של הפאנדום שלו (במידה ויש כאלו) ו-או לבדוק האם יש אנשים שמאזינים לו ברשתות.
הוא מדהים והלוואי שהיו לי חברות בבית ספר שאוהבות אותו יש לי ממקומות אחרים
אני גם צריכה
גם אני רוצהה:((
את לא מבינה כמה בכיתי בגלל זה
יוני כתב לאבא שלי שהוא עובד על עוד הופעה
מושלם ושיענה גם לי למה כתבתי תו כבר בבוקר משהו
וואו תיארת אותי כלכך
^אם יש לך כרטיס ב15 בשבילי אנחהו חברות הכי טובות!
אני גם דפקתי^